Entry Khas : Pink Stripe Boutique

Sebagai memenuhi salah satu syarat dari contest Giveaway : Best Followers Nadia & Sponsor, maka terlahirlah tajuk entry dari BH disini.. Ayatpun sudah belit2, penat tau cari idea.. Hope berbaloi apa yang saya lakarkan dan ilhamkan :) sebenarnya saya memg dah lama nak pakai apa yang saya lakarkan tapi tak tahu nak tempah dimana.. memandangkan admin boleh tolong saya, jadi saya pun dengan bangganya melakarnya..

Pink Stripe Boutique adalah salah satu boutique yang akan mendapat sambutan lebih lagi dengan adanya entry review ini, insyaallah.. AMIN.


Mari saya bawa kalian ke bahagian product --> 

Dahliaa A-Line Skirt


Menggunakan material kain yang lembut, ringan, tidak panas dan tidak jarang. Sesuai dipakai dengan blouse pelbagai potongan. Mempunyai 18 pilihan warna yang menarik. 

Ukuran A-Line Skirt : Ukurlilit pinggang, punggung & labuh kain ( mengikut keselesaan anda ).

Jika anda berminat atau sebarang pertanyaan, boleh berhubung melalui FB Pink Stripe Boutique atau emal ke pinkstripeboutique@gmail.com( Ukuran yang anda berikan harus tepat dan betul bagi mengelakkan sebarang perkara yang diluar jangkaan )

Harga : RM 50.00 ( termasuk pos ) - bergantung juga pada saiz skirt pelanggan

Dan untuk kalian pengemar gaya Muslimah, nantikan design dari BH untuk kalian.. Itupun jika pihak Pink Stripe Boutique, berpuashati dengan design yang akan saya beri.. Sama2 kita berdoa ye...

No comments: